polarrexx

Alla inlägg under februari 2013

>:(

Av Beatrice Dahlgren - 20 februari 2013 21:17

Ja få seriöst damp! bloggplatsen fördubblar mina inlägg hela tiden! D: kom igeeeeen

Av Beatrice Dahlgren - 18 februari 2013 16:45

Jaha. Man sitter här och tittar på "bloggen" och upptäcker att jag lagt upp samma inlägg 3 gånger. -.-
Herregud att Bloggplatsen skull dampa så mycke då.

Av Beatrice Dahlgren - 18 februari 2013 16:45

Jaha. Man sitter här och tittar på "bloggen" och upptäcker att jag lagt upp samma inlägg 3 gånger. -.-
Herregud att Bloggplatsen skull dampa så mycke då.

Av Beatrice Dahlgren - 18 februari 2013 16:43

Bra början på veckan när man måst följa me spelarna till FairPlay Cup i Storuman. Bilder på Sabbes instagram bevisar att jag hatar fotboll. Dra åt helvetet fotboll. Hade förmodligen inte klarat av dagen utan mina hörlurar, MalvinStudios och Raubtier. Thank god i have a phone.

Av Beatrice Dahlgren - 17 februari 2013 17:09

Happy birthday to you!

Av Beatrice Dahlgren - 7 februari 2013 16:46

Jaha. Då vare nationella prov igen då. Ha gjort de näst sista i svenska idag i alla fall. Som tur är fick jag ju mina grejor från Panduro här om dagen, så livet är inte sämst i alla fall ^^ lite nitar, snören, pärlor, garn och mosaikbitar. Varit på lasarettet i Lycksele på måndag, totalt chill å missa hela skoldagen. Där gatt ja göra nå test på astma grejsmojs, helt chill. Där i Lycksele köpt ja oxå nå små lådor där ja ha mina nya smågrejer. Köpt mat, godis och en tuggring åt hunden.

Av Beatrice Dahlgren - 7 februari 2013 16:46

Jaha. Då vare nationella prov igen då. Ha gjort de näst sista i svenska idag i alla fall. Som tur är fick jag ju mina grejor från Panduro här om dagen, så livet är inte sämst i alla fall ^^ lite nitar, snören, pärlor, garn och mosaikbitar. Varit på lasarettet i Lycksele på måndag, totalt chill å missa hela skoldagen. Där gatt ja göra nå test på astma grejsmojs, helt chill. Där i Lycksele köpt ja oxå nå små lådor där ja ha mina nya smågrejer. Köpt mat, godis och en tuggring åt hunden.

Av Beatrice Dahlgren - 7 februari 2013 16:46

Jaha. Då vare nationella prov igen då. Ha gjort de näst sista i svenska idag i alla fall. Som tur är fick jag ju mina grejor från Panduro här om dagen, så livet är inte sämst i alla fall ^^ lite nitar, snören, pärlor, garn och mosaikbitar. Varit på lasarettet i Lycksele på måndag, totalt chill å missa hela skoldagen. Där gatt ja göra nå test på astma grejsmojs, helt chill. Där i Lycksele köpt ja oxå nå små lådor där ja ha mina nya smågrejer. Köpt mat, godis och en tuggring åt hunden.

Presentation


Här är min nya blogg! Shut up, read, and enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Nu ska ja ha en omröstning också. De handlar om inget mindre än spel. Vilken av dessa spel är bäst/roligast??
 Legend of Zelda - Twilight Princess WII
 Call of Duty - Modern Warfare 3 XBOX 360/ WII
 Puzzle Quest 2 NDS
 Crash of the Titans NDS
 Just Dance 4 WII
 Minecraft PC
 The Sims PC
 Legend of the Guardians - Owls of Ga'hoole NDS
 Titans Quest
 Jag spelar inte spel.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards